Juni. 4, 2010

Hola!
Sitter och tittar på tecknade Batman och James Bond Jr - favoriterna.
Inväntar tvätten och att Sid ska vakna, sen inhandla öl och mat.
Jag har "tvingat" grabbarna att umgås med oss senare. Jag kallade det "obligatorisk närvaro".
Lite stundetwatch ska klämmas in däremellan..
Det var riktigt nice igår kväll, tog några öl med Carro och snacka allt möjligt! Very much like.

Var uppe med le cock imorse, kl 05 för att vara exakt. Ut och vandra i morgonsolen. Trevligt att vara själv, inga miffon eller idioter i vägen. Förutom "Elvis-mannen" men han är harmlös.
Appråpå kungen, kolla vad jag fick igår:

My own ELVIS PRESLEY RADIO!
Amenar hur mkt ballare än så här kan det bli? Förmodligen en hel del men vattafakk liksom!
Jag kan lyssna på ryska radioprogram i den. Njet, da, ruski ruski ruski, spasiba, privjet, minja zavot Iowa! packa!
Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0