Got Hair?



Tror att min mora driver kampanj bakom min rygg för att få mig att klippa mig.
"Det handlar ju inte om ALLT hår, men det sku va finare om du toppade lite"
PYTTSAN!
Iof ser man tydligt att halva håret mår "mindre bra".
Det är den delen av håret jag nöter i soffan.
70+ cm.
Skall aldrig bliva mindre.
Jag kan inte headbanga utan hår!
Det är ju som att köra bil utan ratt eller dricka öl utan att få rapa.

Haha Uno demonstrerar sitt "hår".



Dock ogillar jag människor som rör mitt hår.
Och när man fastnar i bildörrar/andra människor/stolar/blixtlås osv.
Och på sommarn äre fan varmt.
Men det är det värt.
Håret.
Die Haar!
The Hair!

Torrt, stelt och rakt.
Precis så som död vävnad ska vara.

Küss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0