Inte så lite gudalik!

Min "fanclub" som består av turks har verkligen vart i farten...
"Princess of North", som jag kallas har dyrkats mycket intensivt de senaste dagarna.
(jag börjar nu förstå hur enkelt det är att starta sekt typ...)

Idag bad en kille mig om "livsråd". Hur ska han göra för att bli lycklig?
Hur ska man göra för att få en "princess of North"..
En annan har skrivit en dikt om hur "ouppnåelig" jag är.
(även om dikten är en Rammstein låt..haha..)

Mja. Så det har jag gjort denna em. Svarat på mail.

Och om ni undrar - NEJ jag tar INTE betalt.


Kanske i framtiden på ett av mina "möten"? hahaaaahahahaa. Skämtosido. Hej då.


Kommentarer
Postat av: Madde

Måste ju hålla med Benny om att det är en del jävligt rolig läsning här.

2010-03-29 @ 19:42:15
URL: http://lillins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0