Mars. 23, 2010

Har hamnat i en bubbla nu. Eller snarare inspirations-bubbla. Måste ha med mig ett block hela tiden för helt plötsligt dyker det upp en tanke eller fundering som måste dokumenteras för att spånas vidare på.

Jag fullständigt slukar allt i min väg. Mest etnologi, vetenskap in die allmänhet, biologi och psykologi.
Nackdelen är att jag inte (som vanligt) känner att jag har nån att diskutera eller prata detta med.
Alla forum blir så oseriösa tillslut, eller så sitter det nån doktorand och öser ut en massa "sanningar" bara för att han är utbildad. Well, fuck off and die!

Idag har jag iallafall dratt mig utanför bubbelhelvetet och besökt Uno för fika! I love her coffee.
Jag har även "snott" 2 biobiljetter så vi kan gå på bio.
Jag hatar att gå på bio. Men med Uno går det bra.

Ska väl äta nu antar jag. Tjenixen så länge.






Kommentarer
Postat av: uno

med mig går allting bra :)

2010-03-23 @ 21:26:27
URL: http://nejneej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0