Mars. 31, 2010

" Förre påven slog sig själv "

Tydligen ägnade påven åren 1978-2005 med sån kallad flagellation (piskade sig själv i påminnelse om jesus lidande på korset).
En präst som för vatikanens räkning undersökt om Johannes Paulus II (som förra påven hette) ska helgonförklaras, hävdar det.
Que crap what?
Tydligen hade han ett speciellt skärp som han använde för att slå sig själv. Mysig gubbe.

Han vart ju skjuten en gång i tiden denna påve...Och tackade gud för att han överlevde.
Då undrar jag så här: Eftersom påven står gud/jesus/whatevvah närmast...
- Varför i hela fridens namn träffades han ens?
Kunde inte man få lite med "cred" om man är astight med gudlika ting?
Jag har fan polare som är mer goda än gud. Dom skulle hoppa och ta kulan åt mig.


I nästa inlägg ska jag berätta 10 grejor det forskat om som kan förlänga ditt liv..
Orgasmer, tandtråd och hårt vatten är 3 av dom.


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag ser SÅ ifram emot nästa inlägg!

=)

2010-03-31 @ 23:07:12
URL: http://pjoltas.se
Postat av: tobbe

men om vi träffas ett gäng och snackar ett par dagar och eldar lite så kan vi bestämma att du också är guds sändebud på jorden och då kan du ju fråga honom. apparently it's that simple.

2010-04-01 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0