varning för djurvänligt inlägg.

Både jag och Wilma Ze Cat är singlar. Wilma är lite mer kräsen än vad jag är.

Så fort Wilma inte får som hon vill så ska hon välta eller peta ner någonting eller enbart sabba nåt.
Som vanligt gör hon allt som HON vill och fan ta dig om du står i vägen.

Hon har även flera gånger fått mig i panik då jag bara hittat halva leksaker...Så jag tror ju hon ÄTIT dom.
När hon endast tuggat itu dom och sedan gömt. Kattfan.
Hon gömmer fjärrisen genom att lägga sig på den och sen när jag letat febrilt i en timme så sätter hon sig upp, sträcker på sig och knallar iväg. WTF?!

När jag lägger upp mat åt henne, som hon inte vill ha just då, lägger hon ALL mat på mattan så jag MÅSTE slänga den och sen fylla på med nytt.

Kunde man fått en mindre intelligent katt kanske? Inte en som vill ta över världen..
Hon är typ som stewie griffin.

Fascinerande.


Tacka vet jag Esther, Pelle och Stina. Mina andra "barn" som gått ur tiden. Dött.
Esther var min bebis. Hennes saknar jag varje dag. Hon blev bara 5. Lillfisen.

Pelle föddes oväntat på min baksida när jag var 3 år och dog 18 år senare.
Okastrerad genom hela livet satte det sina spår. Han saknade nästan öron för alla slagsmål.
En hörntand hade han kvar vid 16 år. Passerad mat haha.
Bästa vännen någonsin. Tüffaste också.
Haha sötnos.

När han slutade "tvätta" sig själv gick jag upp en timme tidigare varje morgon och
baddade honom med pads och kattvålen så han var ren. Det kallas äldrevård.

Stina fick jag genom brorsan när jag var 8...Vackrare katt får man leta efter. Hon var farsans katt.

Första och sista gången jag såg min farsa gråta var när Stina dog.

Cats rock!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja katter!



kom till nyköping och fira st.pattys imrn då!

2010-03-16 @ 21:17:40
Postat av: Carro

Cats is the shiet!

2010-03-17 @ 09:05:37
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0