Maj. 2, 2010

Äntligen är allt bokat, fixat och KLART.
Tammefan!

Nu är det bara att luta sig tillbaka och invänta avresa och inbefinna sig på utsatt tid.
Behöver inte åka as tidigt heller. Tåget tuffar neråt 12.10 (om nån vill vinka av mig och Sid - Sthlm´s centralstation...)

Sista natten också. Skönt så. Hade sååå mkt att göra inatt, pappersgöra som aldrig tar slut.
Tröttsamt. Tur att jag jobbar med en sån underbar kompis som Caro!

Har lite bilder som skall läggas över i denna knädata. Det får bli morgondagens uppgift.
Är ledig i en vecka - Tjihooo!

Var ute och rörde på musklerna imorse efter jobbet och fick till min fasa tillbaka känningarna i vä ljumske.
Att man aldrig får vara smärtfri. Dumma kropp.
(och kom fan inte med nån jävla "det är din inställning" grej)

Kramp i livmordern har jag också...och Grekland har inga pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0