Maj. 8, 2010

God förmiddag!

Jag har vart vaken sen 07, en lördagsmorgon! Hjälpt moran och halva hennes grannskap med mina muskler.
Bära skit till en container.
Gårdagen spenderades i sängen.
Men vi hade skoj i  torsdags  iallafall!! Allt från romantiskt dans till "Bed of roses" till bubbelpool vid halv sju på morgonen.
Har sår på knäet och armbågen, kläderna jag hade på mig vittnar  om en rejäääl vurpa. Bulan på högersida av huvudet har slutat växa. Skönt det.
Det kanske inte va världens bästa idé att GÅ hem kl 08 på morgonen, med rusningstrafik och skit.
Måste ha sett sjukt ut. 2 sargade metalheads med skinplajorna hängandes på kroppen och smink över hela ansiktet...håret står åt alla håll ...

You live, and you never learn.

Hem tog vi oss iallafall.

Nu stirrar jag ut från morans köksfönster och ser dom alla gräva i jorden för att plantera nå fula blomstersaker.
Kanske ska gå ut och "hjälpa till" dvs. röka en cigg och peka lite...får bli så.

Heppå´re!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0