nov.21, 2010

Hello!! Vaken sen 4 timmar tillbaka på en söndag är alltså avskyvärt.
Jag kunde inte hålla mig vaken igår kväll. Det gick inte. Somnade oavsett vad jag gjorde eller var.
(var på middag och somnade i deras fåtölj...)Sjukt trött.

I fredags gjorde jag ingenting...vilade ut mig efter torsdagens hallaballoooo!
Corey Taylor vettni...
För att summera hela kvällen:

- Sid och jag anlände när "hell yeah" precis slutat spela- rusning till baren (INTE BRA!)
- SS spelade mest låtar från nya skivan som jag inte lyssnat mig in på alls.
- Corey i bar överkropp och jag satte ölen i halsen.
- Jim var sketsnygg i sin frippa och fantastisk på guitarr.
- Allsång på "Bother" och "Through glass"
- Insåg att gå och se SS när man lyssnat på slipknot i 11år inte gör deras musik bättre...
- Jag stod hela konserten och väntade på att Corey skulle spotta nån i ansiktet och kasta sig ut från scenen samtidigt som han skriker ett hjärtskärande growl och sen headbangar sin tjurnacke. Nothing.
- Vi stck när xtra låtarna sku börja spela så vi var ensamma på tunnelbanan NICE!!!
- Öl intogs på Anchor.
- BAR FIGHT på Anchor. (jag fixade ispåse till den överfallne...duktig jag)
- Jag kallade BANDIDOS medlemmarna för BARBADOS. Och dog en aning.
- Tommy kom från Gula Villan där han hade läst Poe och annan mörk poesi.
- Vi åkte på efterfest till bromma hos Tommy och hans katt, med Petter.
- Vi drack öl som kostade 100kr flaskan för att Tommy inte hade nå annat att dricka...
- Vi åkte hem i rimlig tid (06 tiden) och var hemma vid 08. NICE.


Typ så va.

Jag tycker Corey har blipp för präktig sen han gängade sig för 70elfte gången.
Släpp ut håret och kör bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0