Okt.14,2010

1h 50min 45sek tror nog det är ett av det längsta samtalen jag någonsin haft, och han gör att det känns som 3 minuter. Hur fan gör han?
Jag får fråga när jag åker ner på onsdag! Äntligen. I Göteborrgggg mår jag bra ska ni veta.


Här är min katt för stunden:


Och här är jag för EN stund sen:


Sminket kring ögonen ser asbra ut på bilden, eg sitter det mesta på kinderna känns det som och jag har en hel sandlåda i högerögat av smulad mascara.


Jag har nog nyst över 200ggr sen jag kom hem vid 19tiden....och snorar gör jag. Tack o  lov är jag inte täppt längre...vilken mardröm det var inatt att sova med 2 icke funktionerande näsborrar!!!
Låg och tittade på räddningsaktionen av "gruvarna" på CNN...kunde ju inte lägga mig förns ALLA var uppe jue!

"chi chi chi le le le viva chile"

Idag har jag mått ganska bra, haft Empa med mig så jag har vart upptaget från det att jag steg upp tills det att jag kom hem. Hon är gräjt hon.

Vill ni se hur en myggas hjärtslag ser ut?
Ni som är intresserade klickar på denna  Microscopic mosquito heart beats rivals (hoppas att den funkar...)
MYCKET INTRESSANT iallafall...och BALLT!

Återkommer kanske senare...ska jobba imörra och hela helgen så jag lär ju vara vaken hela naten igen...
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0