Tjoho...

Iowa befinner sig norr om skövde. Här är det sol och åkrar så långt mitt blåöga kan nå. Tur att jag e på genomresa bara. Jonas skjutsade mig te centralen o jag han göra mig te rätta innan tåget for. Jag hatar avsked. Nu tar det 4h ist för 3...men återigen har jag bara betalat 95spänn.. Har vart me jonas på hans jobb(stod mest o va snygg), hjälpt till att städa segelbåten, handlat skor(te båda) ätit jonas underbara mat, sett massa film, badat spa bubbelbad, ätit god jefla middag hos cleas(arb.kam te jonas), gosat me bebis...man hinner mkt på 5 dagar. Tydligen. Jonas e bra på att aktivera slöfocken. Längtar redan efter karln. Ska hem te uno på fika när jag komme hem. Ska sen jobba tis,ons,tors...på lördag får jag träffa thünderpussy, chrillster, kat von p och wasa. Samt sid! Fast sid är ju typ allte med mig. Jag e hungrig:-( nu ska jag svara på lite mail...pöss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Halloweenpaaaaarty!

2010-10-25 @ 18:19:19
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0