Tag sechsundzwanzig

Mina fobier/rädslor Haha, nu jeflar. Som jag nämnt tidigare så är ballonger och cyklar läskiga saker, samt byta glödlampor.... Stora folkmassor kan vara jobbigt, mest för att jag blir så arg på packet när de inte gör som jag vill. Sen panikångesten har jag ibland haft problem med ensamhet, oro och ångert. Alltså RÄDSLA att få känna ensamhet, oro och ångest, en sk förväntans ångest. Jag arbetar på den och det går bra! Insekter klarar jag mig utan, spec bin som ska vara i ens öra hela tiin! Äckligt! Fotfobin har blivit bättre oxå. Jag klarar nu att gå barfota och ta på mina egna fossingar. Andras är fortf päckel! Jaa, det var väl typ det..fasiken vilken kärring man är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0