Aug. 25, 2011

Åh fy fan vad jag är slut! Halv sex i morse klev jag upp, sju lämnade vi lägenheten och åkte mot Tagene där "vi" skulle byta/skruva isär en motor och en bränsletank...

Jag fick hjälpa till och skruva och pilla i olja och ALLT som hör till. Bli sådär skitig så man är svart i ansiktet.
I love it.
Här är motorn vi lyft ur kompressorn:


Den gula saken i bakgrunden är alltså kompressorn.. PILL göra att få ut den där blaffan.

Vi var väl där fram tills klockan 14. Då käkade vi lunch på ett Kina ställe - IGEN.
Självklart äter Iowa ihjäl sig och är spyfärdig många timmar efterråt.

Igår var det inte lika kul att vara med och skruva skruvar då det regnade och vi var utomhus...så jag hjälpte mest till på håll...


(får inte bildjäveln att rotera sig!!)

Ballt var iallafall att vi fick lov att använda en lyftkran för att lyfta i motorn!! Big Machines rules.

Vi kom hem någongång efter 16. Och nyss åkte Jonossis gudson hem efter en kort vistelse hos oss.

JAg får dagen ledig imorgon då Jonossis yngste lillebror ska följa med honom till jobbet ist för moi, så jag kan vara uppe och stöka bäst fan jag vill inatt och sova helaaaa dagen imorgon!!!
Imorgon kväll ska vi grilla med fina Annisen och papisen. Det ska bli gott. Oavsett vad som grillas.
Papisen har en monster grill som förvandlar bajs till god mat.

So be it.

Nu ska jag fan ta en lååååååååång dusch och skrubba bort olja i hårfestet och under naglarna.
Sen ska jag lägga upp mina svullna grisklövar på soffbordet och bara titta på tv resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0