Aug. 26, 2011

Hola amigos.

Vad har ni för er?
Jag har städat lägenheten, bäddat, laddat och kört igång diskmaskinen...Annisen och Papisen kommer ikväll, och av någon anledning kände jag helt plötsligt för att städa inför deras besök.
mja, kanske mest för att JOnossi ska tycka jag är duktig och produktiv? Jag menar, jag är så lat annars så ibland får jag dåligt samvete när han jobbar och kommer hem skitig och slutkörd...och jag klagar på att jag är "sååå seeeg och har ont i ryggen" för att jag legat fel i soffan för länge... HHAHAHAHA.
Eller så är det för att jag VILL städa för JOnossis skull. Av ren kärlek?
JAg vet inte men städat är det iallafall.

Imorgon ska vi go carta med en massa människor. Sen träffa Robban för lite mat och dylikt.
 
På söndag är det F1 och banan är i Spa. Ska bli nice! Vi får inhandla en massa gott så man bara kan ligga på soffan och äta hela dagen. Det skiljer sig iof inte så mycket från min vardag men va fan..

Öh..jaha... kanske lite lunch nu då och ett Murdoch mysteries avsnitt??
Åh fressten, JOnossi har "fixat" så jag har "OZ" att glo på i höst - alla jefla avsnitt. GAAH! Älskar den serien!

Aja, ny kylling mä sallad och keso!

Här är Jonas och Jonas hejjaklack från förra lördagens kanotrejs:

Eirich ,jag, löken och KG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0