Aug. 6, 2011

Det blev inga bilder för jag orkar int.
Jonossi har anlänt för att imorse dra vidare ti Örebro medans jag jobbar helg.
Igår bjöd vi över Sid på middag med öl. Det var trevligt som faen och jag sov som en gris hela natten och hela dagen.
Bara 2 dygn kvar sedan är det semester i över en månad. Thats soooo nice.
Hela nästa vecka är fullbokad. Undrar egentligen hur jag och Jonossi ska hinna umgås...heh!
Vi ska åka till Gävle en dag, Vaxholm en annan, Kårsta, Markim, Frösunda, Brottby, Lindholmen, Gröna Lund, Uppsala... Ah iallafall en hel del..
Skit detsamma.

Inte klaga. Jag får ta del av Jonossi iallfall.

Över till något helt annat, jävlar vad snabba enheter är på att skicka tider efter att remissen har kommit. Helt sjukt, inom en vecka hade jag tider...TYVÄRR verkar odm tro att ALLA är tillbaka från semestern...Alla tiderna är i mitten av Augusti. Skit också... aja, får bara ringa och boka om...tar en jävla tid och tär på mitt icke existerande tålamod just nu.

Kul att börja sin semester med det va? Äh nu är jag där igen och klagar...



hehe..nä om man skulle krypa upp i soffan med en chirrepårre och loka kanske?? Det är en dokumentär på tv jag inte vill missa...

Puss så länge mina egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0