dec. 18 - kväller

Har haft syskonen med familjer på besök. SÅ längesen jag såg dom. mycket skratt och jag tycker det är skit att dom bor så långt från mig. Leverans av julklappar trots att jag är 27 år gammal. och inte önskat nåt alls. Nyss hemkommen från Uno. där fick jag träffa min icke biologiske lillebror. mys med vänner är måt man börjar uppskatta liiiiiiite mer nu på ålderns höst. Uno fick hembakad bröd och brownies...samt självplockad svamp som jag torkat. en söt burk att ha kakor/browniesarna i och en lykta i skrikrosa färg. uno bjöd på utsökt tårta och kaffe och även där myyyyyyyycket skratt!!!! Nu ska jag slappa framför tvn. imorgon har jag min jonassi inom svea rikes gränser. jag ser fram emot nästa lördag. och mitt vegetariska julbord och sällskapet. mer om det imorrn kanske? Undra vad man ska hitta på imorgon!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0