Eftermiddag

Precis hemkommen från matvaru-handling. Alltid lika trevlig att handla med Jonas - Han har nämligen filosofin att "man måste leva lite" i sitt sätt att handla, inte som jag "ekonomiskt".
Färsk tonfisk, olika kräft/räk röror (huuuur jävla gott som helst!!!), kött - för mig är detta exotiskt. Att få ALLT FÄRSKT. Färsk fisk och skaldjur... Herrejönsson!
Jonas fiskgratäng är "to die for". Eller ja, ALLT han lagar är så gott så jag kan inte sluta äta...
Det är en Homer-effekt man får... "mmmmm maaaaaat".

Jag hittade även en liten "Present" till Cat Von P och blir kanske mer på söndag - i Ullared?
Frågan är bara hur fan man ska få hem allt man shoppar?
Who knows?

Jag blir så bortskämd av min älskling, jag har fått en högtalare som jag kan anv till usb-minnet, datorn, ajjpådden eller minneskortet. Ett kinapinnar-kitt i svart, samt special badsalt som ska mjuka upp lederna.
Och all ovillkorlig kärlek karl ger.
Nu står han och viftar med ett Frölunda örngott - jag antar att man inte kan va bra på allt, det är ju ändå Brynäs som gäller - inte Frölunda.

Ikväll är det Champions League mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ska jag få en present?

Gaaaah vad glad jag blir, och nervös!



Presenter gillar jag massor.

2011-02-22 @ 20:14:43
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0