Jan. 16, 2010

Födelsedag.
Vaknade av att Jonas stånkade ute i badrummet, inge lyse! Strömavbrott, fick frukost serverat, som vanligt måste jag säga, "på sängen". Han är så fin. Min Jonas.

Sen skulle han gå och hämta mitt paket, när jag såg formen på paketet så blev jag lite förväntansfull, men vägade ändå inte hoppas...Meeeen, det var en ny fin dator! Nu kan jag laptoppa ordentligt!
Svart och bara supernice är den! Min gamla är över 7 år gammal...det ni en laptop som är 7 år...

JOnas har hjälp mig och installerat ALLT jag kan tänkas behöva på denna dator. Känns som om jag aldrig behöver resa på mig igen. Jag sitter i soffan med den och pratar som om det är en människa, måste kanske lägga ifrån mig den - en stund - så jag kan fokusera lite på min bästaste hälft också. Åker ju ändå hem imorgon. Sen sticker han till Kina i 2!½ vecka, så long time no see - iallafall under 3 v tid.

Av svärföräldrarna fick jag en überfin väska att ha datorn i och en trådlös mus! Av svägerskan med familj fick jag en asnice mugg med fat, perfa att drícka morgonkaffet ur, den är sådär lagom stor så man slipper hämta 2 ggr.
Jag fixade ihop en fruktsallad lite snabbt och Jonas hade köpt kesella vanilj. Skitgott!
Allt som allt var vi över 10 pers som fikade, på min födelsedag. Kändes otroligt häftigt.
Nu inväntar vi Anna och Samuel, sen ska det mysas som fan med film och naturgodis...

Måste avsluta, nu ska vi tydligen se på Solsidan. Aldrig sett det förut. Ska tydligen va skoj.
Höres senare.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh så nice, en ny laptop är inte fel. Måste önska mig en av Robin jag med.. Fast en rosa!

2011-01-17 @ 13:54:11
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0