Jan. 28, 2011

Nyss hemkommen från Monica, min tandläkare. Stenen jag råkade få med mig i en sallad för 2 veckor sedan har resulterat i 2 sprickor i en tand. Inget hon gör någonting åt.

Sen behöver jag operera bort en visdomstand samt skaffa bettskena. Igen. JAAAAA vad kul.
Så idag tog hon en jävla massa röntgenplåtar, pillade och gjorde avtryck.
Jag har tydligen ett jävla bett. Är "stark som en oxe i käkarna" Kalla mig "Jaws".
Meeeen det kan resultera i att jag biter sönder tanden ner till roten om det vill sig illa.
Jag gör det när jag sover men även vaken tid.

Där kan man snacka stress-symtom mina vänner.

Ska tillbaka nästa fredag, när Cat Von P och Wasa får tatuera sig ska jag tandläka mig.
Och kostnaden då??? Pffff endast 2.500 för bettskenan och röntgen plåtarna/undersökning går väl också på en 1000 lapp. Ska betala allt nästa gång.

Inatt jobbar jag 1/3.
Och inatt Svensk tid landade min viking i China!!
Saknas så.


Nu ska jag ta och laga till nå att äte.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hah, nästan lika skoj att tatuera sig som att tandläka sig.. nä, men jag lider med dig.

Tandläkar besök är mindre roliga, speciellt när de blir dyra.

2011-01-29 @ 07:25:03
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0