Juli. 13, 2011

Ska just lämna Enköping...Haha.
MOT HUVUDSTADEN. Vår konungs Residente!!!
Mot staden där saker händer och känns viktigt!

Hej då 3 Öjjebjjo-dagar med släktträff, kaffe, öl, Black Metal, promenader, shopping och turistande!
Det har vart nice. Slottet var en besvikelse. Jag vägrar gå guidad tur för jag är INTE efterbliven och kan både läsa och formulera olika senarier i mitt huvud - SJÄLV. Behöver inte nån jerka som i tidsenliga kläder ska berätta för mig vad jag redan vet. Plus att jag vill gärna gå i mer "avstängda" delar ... och det kan man ju inte göra om man har en pajjas som springer och pekar överallt.

Aja tillbaka till tåget. Jag sitter och tittar på film...för jag har ett barn här brevid mig - motsatt sida - som envisas med att spelar BLOCKFLÖJT?!!!! Med skorna PÅ SÄTET!!!
JAg ger henne mina mörkaste Death Metal blickar. Liksom sköljer dom över henne.
Hoppas hon får men för livet. Blockflöjten är ROSA OCKSÅ!! GAAAh!
Det är sådana härna barn som  växer upp och blir skådespelare!!!
Jag känner mitt ansvar som medmänniska att STOPPA denna utveckling av exentriska puckon!!
Regina Lund var nog ett sådant barn, som spelade blockflöjt i främlingars öron och hade skorna på sätet!!!

Operation "Få flicka att tappa sin blockflöjt, med inslag av gråt" är påbörjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0