Juli. 14, 2011

Gratulerar Kronprinsessan på eders födelsedag!

Inköp de senaste 48 timmarna (visat på modernt "blogg"-vis med tolkning av mig själv.)

Ett handgjort smycke från Wadköping - det enda i världen. Hon gör aldrig 2 likadana.
130 riksader!!
 
Jomenvisst serrö - Iowa köper färgade kläder också!!
150 riksdaler!!!

Nya fina skor!!!
99 riksdaler!!

Old fashion nattsark!! Åhlens!
(fick den av moran, för jag är för snål att lägga ut 149 riksdaler på sånt skit)

T-skjorta från Sthlms stadsmission!!
40 riksdaler!!!
(är nytvättad, därav de mörka icke svettringarna)

OJSAN!!!

JAg tappade den... inpackning för moran tyckte jag hade torrt hår...?
36 riksdaler på ICA!!!!

T-skjorta från Sthlms stadsmission
40 riksdaler!!!

Nya BILLIGA böcker!!!
50 riksdaler styck!!! (nån bokhandel i Örebro)


Här har ni mina släktingar från förr...denna bild är från en jul back in the 1800!
( i örebro bodde morans kusin, vi grävde en del i det förflutna så att säga)
ÄR JAG LIK NÅN???
Jag tycker att jag har gubbens utseende - minus skägget.

Min Usk:grej (notera "The Claw" - very Black Metal)

Fint slott - snål åtkomst!
Vallgrav is the shit!


Jaa det var några bilder...
Det dyraste under dessa 48 tim av shoppande var det jag köpte på recept på apoteket:
Över 600 riksdaler?!

Aja, ska titta på lite tv nu. Jobb i helgen.
F*ck off and die så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Armbandet var speciellt fint, ännu mer med tanke p att det bara finns ett utav det. ORIGINELL! Oh yeah!

2011-07-15 @ 13:51:55
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0