Juli. 24, 2011

Det är hemskt att läsa och bli informerad om vad attentatmannen planerat under alla år.
imorgon ska hans manifestooo publiceras..

Fy.

Idag mår jag bättre ska ni veta..."vaddå har du mått dåligt?"
Ja. Det kan man ju lungt säga. JAg har haft en sån satans smärta i bröstkorgen.
Känner fortf av det men idag kan jag betee mig normalt.
Jag har även fått tebletter utskrivna för min sköldkörtel som jag insisterat att det är nå fel på men ingen lyssnat.
Så äntligen kanske jag kan komma tillbaka!!! Jaaa.
Synd att ett år måste passera av ångest och nedstämdhet innan dom lyssnar på en.

HOPPAS detta hjälper. We´ll see om ett par månader.

IDag insåg jag även att jag gjort ett ganska stort misstag...Öh jag skulle åka hem imorrn för jag jobbar på tisdag...meeeeeen jag bokade tisdagen som hemresa. Jag är i sthlm 21.55 när jag börjar 21.15.

HAHAHAHAHHAHA.

Aaaa herrefanskapsskit! Jag har tagit mitt ansvar och informerat jobbet om detta. Så de sku höra av sig imorgon. Kanske att jag bara kan få komma 3-4 tim försent?? Haha. Fan också!
FLÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!

Aja. Jag och jonossi (jag har bytt från Göte till JOnossi om ni ej fattat det...) ska kolla på saw...
Vi har väl en film kvar eller så...Man blir ganska avtrubbad efter ett tag...när man har maraton...
"Meeeen hugg av den dåååååååå"

EN film som jag kan rekommendera - dock lite kort slut - men ändå är The Sceptic!!

Aja hej då skit ner er.

Kommentarer
Postat av: Foxylady

Åh men Anna, fasen inte bra att du mått dåligt. Vi får verkligen hoppas att tabletterna hjälper.



Ang. saw så har ajg och chrille med haft maraton med dessa filmer..som du säger, avtrubbad efter typ tredje filmen eller nåt. Blir också rätt tjatigt i längden...



Har ej sett the septic dock...kan rekomendera 22 bullets..med Jean Reno...muy nice film...så blev jag sugen på att se Leon bara för det...så vi ska va olagliga och ladda ner skiten. 8D

Kram kram

2011-07-25 @ 00:31:18
URL: http://alskadehundar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0