Juni. 23, 2011

Goood morgon!!
FY fan för att gå upp så tidigt, nu har jag ändå vart vaken en och en halv timme...ut med hunden och sen käka frulle...får hinka i mig kaffe så jag får ångest för att försöka hålla mig vaken...
Har tankat datorn med "king of the Hill" inför hemresan imorgon...hoppas det går smooth att åka hem...jag ska jobba så jag behöver somna på pricken när jag kommer hem.

Urk.

Aja ska iallafall bli skönt att jobba. 3 veckor av mer lathet än vad jag är van vid är mer än vad jag klarar av.
Ja menar, ok om Göte hade vart ledig också men han jobbar så jag och Donnisen hänger i soffan hela dagarna i ända och rör oss endast när toaletten kallar eller när en fot somnat eller så.

Så god morgon från en asatrött Iowa i nattsark (hatar det ordet). Jag hatar även mornar..
vilket kanske syns på bilden i form av det sömniga ansiktet?
LET THE DAY BEGIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0