Maj. 13, 2011

Goder morgon!
Här sitter jag, inte pigg men lite glad. Typ. Uselt väder med regn i luften, tur att jag får åka och sola lite.
Bara det inte börjar blixtra. Me dont like.

Annars kommer dagen bestå av plugg. Och sen hem till Sid för att inviga hennes park som tidigare nämnt.
Bara att hoppas på att vädret blir bättre annars blir det ej kul att grilla.
Som förra året, vettefan om det var midsommarafton eller nå sånt, men jag Sid, Cat Von P, Thünderpussy och Wasa skulle grilla och precis när herr Wasa fått fjutt på girllfan så öppnar sig himlen...Det slutade med att jag o Thünderpussy stekte korv i stekpanna.... hahaha.

Igår ringde min tandläkare och meddelade att det blir en rotfyllning på min "onda" tand som inte är ond längre.

"neee men du får höra av dig när smärtan börjar bli olidlig"

KUL SOMMAR DÅE! smärta och efter rotfyllningen inga pengar...Fakk.

Nähe om man sku ta sig i kraget och fara iväg då...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja fy de minns jag. Noll skoj, och det verkar ju inte bättre med vädret ikväll inte.

2011-05-13 @ 14:04:32
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0