Maj. 14, 2011

DAGEN ÄR KOMMEN!!!!

För lite över 4 månader satt jag och firade min födelsedag då jag fick ett litet mejl från en trotjänare som skvallrade om att Amon Amarth skulle spela på Tyrol i maj!
Jag fixade 2 st biljetter fort som fan, en till mich och en till Sid.
Nu äro dagen kommen och jag känner mig som 14 inför en BsB konsert. Okej kanske inte...jag vill inte skriva "Johan Hegg" i pannan..eller ha en banderoll..."marry me"...
Men det är stort när man lite som man e på denna jord, får bevittna detta kraftpaket till band LIVE.

Jag tycker synd om den som ska jobba med mig imorgon, hon lär ju enbart få höra om svettiga långskägg och brööööl.
NICE!!

Igår var gänget, you kvow, the sjukt snygga, som jag pratade om tidigare, hos Sid för inspektion av hennes park till baksida. Fan va fint hon hare alltså. Det är fantastiskt snyggt och rymligt!!!!
Så glad för´nas skull!
Det blev lugnt för min del, huvudvärk och trött som ett as - en öl - så vart det bingen efter 01.

Nu måste jag ta en kall dusch känner jag...Nice väder å!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0