Maj. 3, 2011

Vilket väder dåe? va? Var det inte lite jobbigt att bevittna den vita faran som sakta seglade ner mot marken?
Jag bryr mig inte, för jag får sol var tredje dag oavsett hur vädret ser ut utanför byggnaden jag befinner mig i.

Inatt är det 2/3 och det stundar ett planerat strömavbrott. 00 - 03. Kul? Nä.
Jag kommer gå med pannlampa och slägga i korridorerna för att skydda mig borg.

Alla välkommnar Bin Ladins död. "Justice has been done" skriker folk... Jag kan hålla med den dagen Bin Ladins kompanjon George W Bush dör.
Förståndshandikappad och maktgalen är ju de flesta "ledare".
(Här ska vi lyssna på CIVIL WAR med Guns N Roses så högt vi kan)

"...The billions shift from side to side
And the wars go on with brainwashed pride
For the love of God and our human rights
And all these things are swept aside
By bloody hands time can't deny
And are washed away by your genocide
And history hides the lies of our civil wars"



Nu kanske ni undrar varför jag har denna bild till en sådan text?
Det gäller ju att bryta av. För jag antar att ni är helt ointresserande av mina åsikter kring politik och helvete.
Så bilden blir en bra grej för att ni ska fortsätta läsa liksom...
Katter är ju alltid roliga, utklädda katter är ännu roligare.

Man tittar hellre på katter än den bistra verkligheten.
Vad har vi då?
Från vänster: Tror att det ska vara Merlin - the Wizard, sen vet jag inte vad fan den bröve är, katten efter det är ju en kanin (Vad passande - en pussy rabbit) sen har vi självaste Lucky Luke!!
Woho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0