Nov. 29, 2011

Jag har bitit mig i tungan och har ett stort jack. Så jefla obehagligt och ONT gör det.
Men hur lyckas man?? Jo man är vrålhungrig och börjar äta på sig själv tydligen.

Dagen har rullat på i sovandes tecken. Somnade vid 01 tiden i natt som var och vaknade till vid 09 för att sen vakna igen vid 11.30....sen tvingade jag mig att sova i ytterligare 3 timmar till, sen sa kroppen att nu får det vara nog med sömn.

Jag har hunnit titta på första skivan av dokumentären "Auschwitz", läst vidare i boken ( det tar en jävla tid eftersom den hela tiden nämner nya författare om ännu bättre böcker om andra världskriget), insett att jag måste shoppa nya dokumentärer...
FÖrstår egentligen varifrån mitt intresse kommer ifrån? Jag borde leta reda på andra människor som delar detta intresse för det finns liksom inte så många i min närhet som delar det.
OM JAG INTE ÄR UTE OCH CYKLAR DVS?

stackars min tunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0