Sept. 26, 2011

Jaha, här sitter man på tåget på g hem igen...tyvärr är datorn paj då inter city INTE HAR ELUTTAG ombord?! Hallå? Sen har jag yrkesmördar Jonsson, seriemördare olof el Saddo martin stirrandes på mig några stolar bort. As jobbig, as äcklig blick. Meeeen jag blänger tillbaka med min black metal blick, ej mer än 1 o en halv sek. Nå annat innebär att man har ett intresse, o jag e inte intresserad av att bli styckad o uppäten! Värsta dramatiska färden mot centralen idag! Polismotorcyklar,blåsningsapparater, pikébussar.. Jonossi lekte formel 1 förare. Men han va sten cool. Själv hade jag sagt 'döda mig inte konstapeln! Jag är för snygg för att dö! Oo, är det där din batong?' Aja, vi höres senare. Peace out, ya'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0