LAT!

Jaja, fint väder och sådär. Jag har spenderat hela min dag framför datorn sökandes efter nya böcker att lusläsa..Efter 1 timma hade jag iaf 4 som var hemklickade.

Iövrigt har jag ont i min kära bröstben. SKa ultraljudskolla på torsdag på ds. Lite nervigt.
Förhoppningsvis är det inte nå farligt.

Smärtan har gjort att träningen lagts på hyllkanten tills jag klarar av att bära en påse utan att kvida.

Dricka öl går ju bra dock, och det gjorde jag i fredags med mina vänner då Sid fyllde år.
Grillning också.

Jag mådde som en rabiesräv dagen efter.

Idag är sista dagen för inskickning/filning på ansökan. FINALLY.
Jag skickade in för 2 veckor sen och har sedan dess inte brytt mig att kolla nå mer, så nu hoppas jag på att dom tycker jag är lika bra som jag själv tycker jag är.

Imorgon är det jobb, torsdag är det först utbildning i bemötande för att sedan utföra ultraljudet.
JObbhelg som stundar efter det..

Nä..känner mig inte nöjd med böckerna - måste ha mer.
....dom böckerna jag egentligen vill ha är svindyra 300-700kr kostar som...så jag måste kompensera med lite mindre prisklassböcker...men det är ju skitsvårt att hitta i samma kategori...och av nån joppe som kallar sig ex psykolog...så skriver han böcker som är som "Berts Betraktelser".
Så man får det man betalar för.

Jag ska beställa en bok på tyska och kolla om jag fortfarande fattar lika mycket som jag tror att jag gör...
"Ich Heisse und so weiter".... ni vet.


bild fr icanhascheesburger.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0