segt

Dåligt samvete, borde egentligen promenera mina 60min...men det är så segt och vädret gör mig otroligt omotiverad. Istället sitter jag och lyssnar på rättegången jag nämt tidigare...på norska.
Eller "nursk".

uhh..ska iallafall palla mig ner till träningslokalen efter 15 tiden...eftersom jag ska till sjukgymnasten imorgon för uppföljning så känns det aktuellt.
trampa cykel, benlyft med och utan maskin, balansträning, axlar och rygg...
Balansövningarna är det svåraste, eftersom jag saknar balans...och en hållning.
Balansövningar med vikter är ännu svårare eftersom jag har en tendens att bara falla över på sidan...
Som en katt som fått på sig ett koppel för första gången... (människor med katt fattar).

Mina hälsenor är som utdragna gummiband och har INGEN som helst styrsel.

Jag orkar inte, men jag måste bege mig ut...snart.

SKa ladda ajjpådden färdigt ba.
Sen. Kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0