löööördag

Ohoj. soligt idag! Kul. om man tycker om sol alltså. gårdagen var bra. träning - med moran - slapp på em, en aningens kroniskt trött nu för tiden, sedan firande av min...vad ska man säga...låne/låtsas/min andra familj lillebror? Eh alltså morans bästis som är som min andra mora...hennes son fyllde tjugo. det firades med champange, god mat och jordgubbstårta. av mig fick han presentkort och exklusivt kaffe hahahaha...exklusivt... menar lite dyrare än de andra som går att köpa. så massa gojs igår får jag sona för idag. åt nog för mkt av det goda då min mage sa gonatt igår och vill fortfarande inte vakna. jobbisch. längtar tills måndag då jag får träna igen! Det är så kul, och lättare för varje gång...förutom 150kg benpress. mina korsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0