Söndags morgon

Hemma sedan måndagen, jobbat och fått diagnosen borrelia. Mycket som kan hända på en vecka.
Det har väl inte undgått någon i min hemby hur detta gick till, men utifall att det är någon utanför som vill veta så recap:ar jag snabbt;

Fästing 16/7 --> åka till tyskland --> 2veckor senare = "utslag" på höften där fästingen satt --> doktorsbesök 29/7 = Ingen borrelia, bara ett utslag --> "Utslaget" blir större och blåare med tiden = diffusa åkommor uppträder --> 7/8 tillbaka på jobb och kollega ser "Utslaget" --> Husläkare morgonen efter --> Borrelia
-->Kåvepenin x3/dygn a´10 dagar --> Ont i magen och astrött.

Idag har jag besök min kära mormora. Jag har bakat, grillat (igen, grillade hos Thünderpussy igår) och visat bilder från Tyskland.
Imorgon ska jag plocka svamp om vädret och kroppen tillåter. Och kanske ta igen lite här...?
Jag har tappat bloggandet helt..Vad ska jag skriva om?

Det händer ju ingenting.

Hmm...vad har man att se fram emot då?

* Bebis ala Cat Von P och Wasa
* Jonossis återkomst
* Bra läsning i inköpta tidningar och böcker
* Min nya TV
* Mina nya serier (tack Jonossi) att glo på


Ja men typ så.
Säkert en massa mer..

Die Katze är iaf glad att jag är back home.
Imorgon är det avslutning på OS SKITTRÅKIGT!!!!
Nu kom jag på att jag ska måla imorgon också...appropå ingenting.
DAgs att dra igång med träningen också, men jag är så stel atm så jag lär ju ba gå av.

Köpa ett pussel måst jag gör å.

Kanske bilder imorgon då!!

Hej och go morgon!

Kommentarer
Postat av: Crazyoldcatlady

Åh, är det äntligen slut detta OS? Vilken lycka!

2012-08-12 @ 07:48:11
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0