25/12-12

Gårdagen var bra. Very bra. BILDBEVIS:

Presenter!!


I got:
*Pyzzel
*DVD
*Canon bildskrivare
*Zonterapisandaler
*Träningsbag - modell mindre
*Presentkort x3
*Plånbok
*Gigantisk kopp med fat
*Ljudbok


Jag har varit och tränat idag - helt ensam var jag - så skönt så!
Sen har jag...lagt pyzzel hela dagen..haha.
 
Nu följer lite övriga bilder under dec månad:

Mat jag åt när vi firade Uno´s födelsedag - skitgott!


Jack´s doppresent, som jag fick baxa hem!


Lucia fint i rondellen i byn


Ojsan, en Iowa som fyller...tre?
Det är jag själv som klippt lugg...jag skulle klippt hela håret så moran inte kunde sätta fula toffsar i huvudet på mig men hon kom på mig.
Varför jag har tårtpappret runt halsen vet jag inte...


Psycadellic at night at Iowa´s



The notorious AXL-TREE




En vintrig väg i byn


iowa som pepparkaksgumma - kolsvart dock - ej brun.


Die Katze fick 2 halsaband och ett buntband i julklapp - Tack sa hon.
Här säger hon f**k off med blicken...


Ja, jag fick ju en ny DVD för min gamla var bajs, fock satt en dvd kvar i den, så det var till att pilla upp och sabotera!!
En av mina absluta favorit sysslor!!!


Dass war alles!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Ja de.är skoj som satan att pilla och greja och ta sönder. Mycket fina grejjor du fått i klapp. Har själv en liten gift åt dig som du ska få vid tillfälle!

Och Jacks present är ju bara gigantisk! Ska bli mucho intressant på dopardagen.

2012-12-25 @ 19:32:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0