nattlig vånda

Här ligger jag och vrider på mig. lyssnandes på w.josefsson eftersom det är stört omöjligt att lyssna klart utan att somna....men nu kanske jag lyckas. hoppas det.

Jag har alltid svårt att sova när jag vet att jag måste upp. värdelöst.

Snackade med moran för ett par tim sen o vi bestämde att måndag nästa vecka ska vara iowa&moran em i stora staden.
moran ska handla julklappar - geesöööss krajjst help me.
det kommer ta evigheter!!
måste börja förbereda mig mentalt.

Jag har dock en backup plan mina vänner. det är nämligen Nobel då och alla vet att det är en av mina höjdpunkter på året!
Hellre nobel en julafton.
Iallafall...då har jag en mkt god anledning att åka hem om jag får spunk. måste fixa nå gott att snaska på också.

mmmmm snask.

Nähepp...om man skulle snurra vidare i sängen...kanske..

Fressten! Jag fick ryck och skottade snö i två timmar på morans baksida så Die Katze kan gå ur och vandra lite.
som en motionscirkel-spår blev det iaf. mycke snyggt också då jag var noga med att snön inte var högre än att hon kan se över vallarna så allt är superjämnt och fint. som med allt jag gör och rör vid.

Hejjpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0