Bakisdag med kaffe och stopp i avlopp.

Ja. som rubriken meddelar sa blev det en hel del igar, oplanerat och riktigt roligt. Vi var nere pa den "lokala" puben Red Lion och at och drack med betoning pa drack. Vi spelade dart och biljard. Innan dess sa var vi pa Copy Market dar vi hittade massor med roliga prylar, jag k;pte endast 2 par solglasogon, Ray Bans och D&G. Sen hittade jag ett snyggt armband med nitar...det g'ller att pruta kan jag saga...men allt gick iallafall pa under 150 kr. Jag suger pa att pruta. Fy fan va jobbigt det ar. Meeeen men. Jag far lara mig det helt enkelt. Har i China Country far man k;pa ol och ga runt med den i butikerna. As nice.Mindre bra for halsan... Sen skulle jag, Empa, Thomas och Micke (jonossi jobbade igar) ;ver till andra sidan floden omradet "pushi" ja det vart ju inte som vi planerat da ingen kan negelska av alla miljoner taxichaffiar sa vi hamnade i det dyraste omradet med LV-klader, Gucci och alla andra svindyra och overraklamerade klader. Vi hittade iallafall hem innan det blev morkt hahaha. Nu far ni lasa vad jag skulle ha skrivit igar: Ligger och lyssnar pa batarna i hamnen som tutar, en liten hund skaller, sneglar ut genom sovrumsfonstret och ser alla gigantiska skyskrapor bre ut sig over morgonhimlen. Vi drog ut i staden efter 19.30 for att kaka. Vi hamnade pa en helt ok restuarang och alla bestallde in minst 2 ratter var, alltsa 10 olika ratter och ol till det, nagra glas vatten ocksa, i China Country dricker man inte kallt vatten utan man dricker sitt vatten varmt. VARMT.. Maten smaka hur bra som helst och hela kalaset landade drygt 400kr. Det var en salig blandning med delikatesser... I kina ger man inte drick fick vi lara oss.. Personalen sag att vi strugglade med de satans pinnarna sa de gav oss ganska snabbt bestick att ata med. Aja, nog om det. Kanske att jag kan lagga upp lite pics imorgon? Yes. bye bye then.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Åååh, om tiden finnes så skulle det vara väl önskvärt med ett par Ray Bans till Cat Von P med.. ;)

Ni verkar ha det himla trevligt iaf, trots bakisheten!

2012-01-19 @ 13:21:00
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej fina du! Jag brukar inte vilja skicka runt reklam såhär, men jag behöver verkligen hjälp med detta. Så om du inte gillar reklam så hoppas jag att du inte dömer mig för att vara någon som enbart spammar. Då får du gärna säga ”Nej tack” så kommer jag fortsätta att kommentera hos dig utan dessa reklamer. Jag undrar om just DU skulle vilja hjälpa lilla MIG och samtidigt kunna vinna fina priser?



Det är nämligen så att jag har en rad olika tävlingar som jag skulle vilja avsluta, men det krävs från företaget som sponsrar att ett visst antal är anmälda till tävlingarna.



När de tävlingarna är avslutade kommer jag inte att lägga upp fler tävlingar där det ska vara ett KRAV att länka från sin egen blogg, då jag har fått veta att det är därför vissa tävlingar inte är populära. Jag har hört av mig till de som sponsrat och frågat om vi inte kan skippa det kravet, men det är ingenting de vill göra. Därför vill jag avsluta tävlingarna så snabbt som möjligt och behöver därför DIN hjälp, skulle vara jättegulligt om du ville vara med i någon eller några av tävlingarna nedan.



Vinn ett iphoneskal, 5 stycken till måste anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-iphoneskaltillbehor.html



Vinn samsungskal, 7 stycken till måste anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-samsungskal.html



Vinn en egen webshop, 13 till behöver anmäla sig: http://angelica.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-en-egen-webshop.html



Känns inte bra alls att skicka runt dessa, men jag vill verkligen avsluta tävlingarna så jag slipper ha tävlingar där kravet är att länka. Jag vill ha tävlingar som är lätta att anmäla sig i. Förlåt om du inte gillar reklam.



Hoppas du får en fin dag!

(Har även andra tävlingar uppe, där kravet INTE är att länka)



KRAM http://angelica.blogg.se

2012-01-19 @ 13:36:36
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0