De senaste dagarna

är nu inne på min 6:e lediga dag av 9. I vanlig ordning så har jag inte gjort så mycket.

I måndags var jag och tränade efter jobbet, mycket skönt.
I tisdags var jag till mormoran och höll sällis under doktorsbesök, lite fika på det och en tripp i väsby C.
Fotboll på kvällen och jag fick med ett varmt hjärta se Svea Rike slå Frankrike.
I onsdags var det träning igen och jag orkade lyfta/dra 3ggr så mkt än det jag tränat med annars, det var ju skoj.
På kvällen gick jag på ett pass som kallades "Core Boll" på gymmet, studsandes på stora bollar tränade vi balans och jag fick för första gången kvitto på att min balans/stabilitetsträning gett resultat då jag utan problem balanserade knästående på bollen..
Torsdagen var jag tillbaka i väsby hos mormoran och fixade hennes frippa och fikade, mötte efter det upp Sid och så tog vi en tur i centrumet.
Igår var det midsommar och både jag och moran åkte ÅTERIGEN till väsby och hälsade på mormoran och fikade med rabarberpaj, jag fixade alla hennes blommor då jag på sista tiden fått mkt gröna fingrar (tack Uno).
Senare lagade jag moran och Sid en god middag och drack några öl och samtalade. Mucho nice!
Fotboll var det också och denna gång fick jag se mitt älskade Tyskland vinna över Grekerna med 4-2.
VIlken lyckad kväll!!!

Idag har jag städat, läst bok, haft ont, sovit och tittat på "Murder she wrote".
Nu ska jag ha "Hellraiser" marathon. Iallafall tills jag somnar ifrån.

Imorgon ska jag ta en fika med Uno och tvätta. På måndag ska jag träffa min PT Lovisa som ska gå igenom mitt nya träningsschema.
Tisdag, onsdag och torsdag jobbar jag. Onsdag är det EM final.

Jhonny Depp är singel fick jag nys om i veckan...Snacka om att han kommer ha kul!

Jaha..nähe..om man skulle ta och glo på filmerna då...?
Snart är det semester också..jag går den 9:onde.

Very nice!

Jag ska kurera mig med Jonossi i Tyskland med öl och massage...

Nåväl. Aufwiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0