Krankheit

Sykk.
Eländigt och jobbigt, fick sjukanmäla mig efter en natt. Feber och halsont, täppta näsborrar - en i taget dock - och värk in the body from hell.

Jag börjar seriöst tycka att detta med sund livsstil INTE är något för min kropp eftersom jag åker på förkylning och inflammationer så fort jag tar i lite.
APskit.

Igår när jag inte hade nåt att göra lärde jag mig den tyska nationalsången. Så nu har jag två st på repetoaren.
Kanske ska ge mig på resten av EU´s hymner?

Då har jag iaf nå att göra. SÅ jefla tråk att va sykk. Orkar int sitta upp en..huvudet är skituttråkat kroppen är död. Samarbetar inte så bra just nu alltså, jag orkar inte hålla boken jag vill läsa...huvudet orkar inte hålla sig uppe heller...Fan.

Ingen smak känner jag heller så jag kan inte trösta mig med godsaker.

ÖÖöööh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0