Varmt

Har suttit inne sen jag vaknade vid 14 tiden, det är för varmt för en filur som jag att ens titta ut.
Jag förstår inte hur man kan tycka att detta med sol är så underbart.
okej, visst, jag kan tycka att en 20 grader med lite sol är okej, då kan jag iallafall vistas ute dagtid.

Jag mår inte bra i solen, får för det första en lila bränna på 5 minuter och sedan blir jag illamåendes och får huvudvärk.
Så nej tack säger jag och drar ner rullgardinen.

Så inatt inleds jobbhelgen. Jag har fått i uppdrag att sammanställa vårt branskydd och hålla intruduktion/utbildning i det för sommarvikarierna.
Jag antar att det är det jag kommer hålla på med under helgen.

Dags att planera födointaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0