29/4-13

God morgon/god natt.
Snart dags att sova.
Några konstanteranden sen jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen:

*Die Katze har ätit en fluga
*Moi har express-duschat
*Jag har 3 nya `klo` märken från Die Katzes sylvassa tassar då hon ska, varje morgon, sitta på min vänstra axel och trampa tassar medans hon tittar ut genom ett fönster.
*ställt klockan på 12.00
*smsat med Jonossi som är på tråk-slaveri-forever until you die...alltså jobb.

Nu är jag placerad på mina 15cm i sängen, Die Katze tog resten.

Senare idag ska jag mata andarna, höhö, med Uno...för att sedan äta middag - pizza!
Yeah! Pizza ala Uno med Gato!!

Imorrn dka Uno och jag in till storstaden för att få en dos av kultur!

Sedan måååste jag jobba på mina föredrag jag skall genomföra på våra introdagar auf arbeit.
En har ju klättrat i graderna och är snart brandman...hähä!
Nää men säkerhet/brandskydds ansvarig då...
Brandskyddsorganisationen, my thing.
I shall speak about what to do if the fire alarm starts.

...and they shall listen until their ears fall off...
Och sedan svarar jag på frågor: FAQ
*vad sa du?
*vad är det där?
*vad betyder det?
*eeeääääh...?
*vad händer då?
* ok..eller asså...vaddå?

Yes. alright. night night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0