19/8-13

God förmiddag!
Live n direct från roslagsbanan.
Kom hem igår kväll...fick sova en natt genna, nu är väskan packad igen och jag dka nu bo i vtuna tills fredag.
Fy fan. Jag hoppas verkligen att man vänjer sig att bo i en jävla kappsäck.
Och med alla medresenärer. Och att åka pendel/tunnelbana/tåg/buss.
Än så länge är det en MARDRÖM.
och jag har ändå gjort det i 3 år av och till.
jag hatar det.
Meeeeen det är mitt liv nu.
Fast punkt i årsta och vtuna.
Om jag inte byter jobb. Men så jävla dum är jag inte.
Näääru!

Jag hoppas vi kan köpa nåt som ligger närmare norrort än årsta nästa gång. Jag har liksom 2 uppsättningar av allt och känner mig inte hemma nånstans.
Jo. På jobbet.

Men jag får ge det ett tag så kanske jag kan hitta nån rutin på detta pendlande också.

Idag ska jag gosa med min katt som jag saknar VARJE stund jag inte är med henne..sen kanske träffa Uno! Och motionera såklart!
Alright bye.

Kommentarer
Postat av: Catlady

Åh blir det inget lokalt ölande på lördag då med andra ord?

2013-08-19 @ 20:09:21
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0