28/12-13

Jahopp. gomorrn redan 02 då.

Va fan är detta? Idag var det ju meningen att jag sku sova då vi ska dricka finöl på kvällen.
igår gjorde jag inte så mkt för världen..
Vaknade, mådde piss, åt frukost, väntade en timme, lyssnade på celine dion (va?) och traskade sedan omotiverad ner till gymmet . 3kg har jag svettats bort på cirkus fyra veckor.
100squats gjorde mina lårmuskler ömma o jag hade svårt att ta mig "hemmåt" sedan.

Har fortfarande problem med värk i nacke..men röntgen visade ingenting o jag sjönk ner tolv meter under jord.
Mer knaprande av receptfritt antiinflammatoriskt och mer magont följdes.

Snart fyller jag år också. hur jag ska hinna med allt blir en annan femma! Än så länge är 3 firanden bokade min födelsevecka. Hooray for me.

Känns skönt att julveckan snart är över och att man får fokusera på annat skit.

Jonossi åker skidor i regnet någonstans i de övre regionerna...och bowlar.
Jag jobbar. 9 nätter på 14 dagar. Normalt jobbar jag typ 4 pass på 2 veckor. Typ. Asså.

Nästa år blir i resandets tecken. vår sommar turnè kommer ta oss runt norrland.
Jag vill till Dalarna. Jag vill uppleva...
Jag vill så mycket mer.

nåväl. inom sin tid. som vanligt. som alltid.
Sen är det försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0