10/2-13

På roslagsbanan på väg hem. Har spenderat gårdagen och dagen hos Jonossi mitt i smeten. Idag gick vi ut på promenad/köpa kuvert och frimärken/kolla runt och hittade gallerian O-ringen. Och en rea på ur&penn. Alla smycken 20kr.
Jag frågade två gånger om det stämde.
Så nu har jag farstaglitter och chicka örhängen att stoltsera med.
Men jag känner mig malplacerad sådär mitt i stan. Känns som om folk tittar på mig för att jag glömt ta av mig mina hängslen och stråhat och gummistövlarna luktar kobajs...
Man vänjer sig kanske?
Igår gjorde vi inte mkt. Tittade på "Ted" och spelade spel på Jonossis ipad...och kollade på melodifestival. Det var sådär.
Dåligt ljud. Tillochmed Jonossi uppfattade att det inte stämde.

Jag fick skjuss till Östra då jag är rädd för tbanor och folk där nere efter mörkrets inbrott...iallafall när jag är själver.
Det var snällt och uppskattas mycke.

Nåväl.
Adjö för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Låter som en trevlig helg. Kaffe i veckan?

2013-02-10 @ 21:51:45
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0