1/2-13

Denna resa jag gör nu när jag slutat röka är fantastisk.
Det enda tråkiga egentligen är väl att jag gör den ensam. Det är ingen annan som får vara med om det jag upplever nu.
Med rädsla över att ta i för mkt så är det som att bli återfödd..Fri från slaveriet under Nikoti ets klor.
Jag är fri. Styrs inte längre av nikotin.
Sjukt kul.
Det är så kul att jag nu bestämt mig för att satsa mer pengar och tid på träningen.
Nu jävlar ska det svettas och svällas. Jag har en baktanke med det hela också...förutom hälsa så har jag en gammal flickdröm som jag vill sträva efter : att göra lumpen eller grundläggande militär utbildning. Och nu när jag är undersköterska så är det utmärkt att bli Militär Sjukvårdspersonal och jobba utomlands!!
Detta ligger ju lite i framtiden men att ha mål är viktigt.
Det skulle vara så kul!!
Satt och glodde lite inatt och det krävs ju en hel del...och jag har ingen aning om jag är lämpad...men fan va jag vill.
Att få jobba med att rädda liv i utsatta områden.

Samtidigt så vill jag plugga så jag kan bli nåt som jag kan tjäna pengar på..
Vad ska man välja, det som är spännande och roligt...eller dt säkra kortet och kanske bättre betalt?

Just nu är "lumpen" mkn morot iallafall.

Dags att jobba 1/3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0