15/2-13

Idag vaknade jag vid ett tiden och kände mig...astrött.
Så jag smöra en hårdmacka, åt den, drack mitt kaffe, pratade med Uno, begav mig till gymmet, tränade, gick hem, duschade, messade Uno, mötte upp Uno i byn för inhandling av mat.

Det var mycket gott och framförallt roligt att träffa Uno!!
Uno har numer, eller sen en tid tillbaka, en KATT själv!
Jag kallar honom Zlatan.
Han är mörkhårig, långa ben och är muskulös. Zlatan helt enkelt.

 
Sedan vandrade jag hem igenom all slask och väl hemma gjorde jag iordning lite snusk att äta:
 
När jag precis skulle till att hugga in så ringer dom från jobbet och säger att C inte kommit dit.
"öh...nähe...hon är ju i Thailand" svarar jag
Och det är alltså ingen usk:a som dykt upp.
Jag och min höga arbetsmoral är redan på väg till jobbet, men sedan tittar jag på tallriken och tänker på allt skoj imorgon.
Även om jag hinner sova på fm så är jag inte hel människa när jag går av. Seg i bollen och trött som fan.
Och sedan ska man ju inte sticka under stolen med att pengarna är få. För att avbryta roligheter så att säga.
Men det är ändå pengaaaah. Arghhh så svårt det ska va då! Kvalet.

Nä. Jag vill vara pigg imorrn och följa mina ledighetsplaner.
* Besöka mormoran
* Träna
* Baka Pizza på pumpa
* Träffa min andra familj för lite öl
 
Om jag sku jobba så måste jag utesluta de 2 första punkterna.
Ich habe kein lust!

Nu har jag iallafall satt igång denna:
 
Så...
Off I go!

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Skönt att du inte jobba. Synd på stålars förstås men ibland är det viktigt med ledighet, speciellt då jag är med på punkt 4. Iofs hade jag ju förhoppningsvis inte berörts utav ditt extrajobbande förutom måhända en trött iowa på kvällen.. Ja, mindre pladder! Ha en utomordentlig dag, hälsa mormoran, så ses vi till kvällningen.

2013-02-16 @ 08:48:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0