18/2-13

Tjohooo för mornar då man inte hinner nåt!
Jag vaknade vid halv tre av att klockan ringde...allt väl så länge...tills jag inser att jag måste gå hemifrån om en halvtimme?! För att åka tåg...sedan buss till solna och ortopedteknikern.
De få som haft mig som övernattningsgäst vet att jag behöver minst 1 1/2 timme för att vakna, dricka kaffe, käka smörgås...och typ använda toan i lugn och ro.
Nä. Nu fick jag prioritera.
På med kläder använda toan o packa. Then off i went.
Nu sitter jag på roslagsbanan och är chockad och sur. Hoppas Uffe piggar upp mig. I put my trust in Uffe.

Inatt jobbar jag. För att sedan vara ledig i över 14 dagar.
SKÖNT TYCKER JAG.
Jag ska ta hand om min mora. Även fast hon hatar sånt daltande..haha. "fluffa kudde?" "mer kaffe"?

Själv älskar jag sånt. Fast jag är väldigt lat också...

Kommentarer
Postat av: uno

Kom å ta hand om mig me! Det behöver jag och jag ska inte bli sur :)

2013-02-19 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0