24/2-13

Vilken helg.
I fredags åkte jag pendeltåg i 1,5tim till södertälje hamn där Jonossi hämtade upp mig...vi såg också till att timpan satt med i bilen då han också ville åka till gbg.
På kvällen käkade vi god mat, som vanligt, hos svärföräldrarna och sedan gjorde vi en tidig kväll för att vakna pigga inför bröllopet.

Jag sov asdåligt självklart.
Iallafall, jonossi fixade god frukost och ssedan var det dags att börja fixa sig.
Tolv var vi på g mot hotellet i centrala gbg.
Jag hade lockat håret men eftersom jag har skithår så var håret rakt efter tio minuter...
Vid 14 tiden satt vi i kyrkan och sedan rullade det på.
Sermonin hölls på svenska o engelska. Very Intressant.
Bruden är nämligen från Schweiz.

Sedan åter till hotellet och receptionen började, god mat, dricka, massor med skratt och glädjetårar.
Dom är så fina A & R!!

04 var jag i säng och studsade INTE ur sängen vid nio då det var dags för frulle.
Sedan hämta timpan för att köra uppåt mot sthlm.

bilder kommer ev imorrn.

Nu sitter jag o sörplar på en kaffe. MÅSTE hålla mig vaken för det är ju OSCARSGALA!!
NOBEL och Oscarsgalan är obligatoriska.

Mer imorrn jao. Hej!

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Ååååh, skoj med bröllop!

2013-02-25 @ 08:18:58
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0