17/1-13

Crap, vilken dag....
Somnade i tid i går, 22.30 för att vara exakt och vaknade pigg som en lärka 01.30 och har vart vaken sen dess.
 
Åkte på blixtvisit till Täby C för att handla 2 böcker, ena om andra världskriget och den andra mänsklig anatomi.
Båda vägde typ 4 kilo var och var skitstora och otympliga att kånka hem.
Man måste sitta vid ett bord eller ha en kudde i knät när man läser dom annnars riskerar man blodstopp eller stressfraktur i benen.
Jag har skummat igenom anatomiboken och den verkar MYCKET lovande.

Det var ju Iowas födelsedag igår , och vad vore en födelsedag utan presenter!?
Jag fick HUR MYCKET scrapbookingprylar som helst igår av svärpäron, Jonossi och Moran!
Sjukt mycket och kommer hålla mig sysselsatt i några år framöver. Jag vet inte ens vart jag ska börja!

Så nu är min födelsedag över och nu måste jag börja fokusera på Jonossi som fyller gubbe i mars. Vad köper man då liksom?
Jag har ju självklart mina ideér men dom är som vanligt så storslagna att det blir jäla svårt att få dom bli verklighet.

Jag är i skrivande stund en snygg zombie, ska ta mig dygnest sista kaffe och hoppas på att jag orkar hålla mig vaken till tolvslaget kanske, så man får nån jävla sömn!
I helgen har jag lyxen att få vara med min karl. Sjukt skumt känns det att ha honom i sthlm överhuvudtaget men sen också att ba "vad ska vi göra i helgen?"
Hoppas man kan fylla på oxytocinförrådet också!

Morsning!

Kommentarer
Postat av: Jonossi

Spännande med födelsedags planer :) Tror nog att vi ska kunna hitta på nått sköj i helgen oxå!! Ska ju bland annat kolla på lägenhet & de e ju sköj :)

2013-01-18 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0