4/1-13

Första inlägget för iår inleds med en gratulation till en av mina finaste människor jag har äran att känna: Thünderpussy fyller 67år!!

Hahaha...nog för att hon är gammal men så gammal kanske hon inte är..äldre än mig iaf!! Med hel 12dagar.
STORA GRATULATIONER OCH FANFARER PÅ DIN DAG!!

On to something else, jag har två finnar fron hell in my face, lagom till Jack's dop imorgon.
Han kommer att se tillbaka på bilderna och undra vem pestoffret är.
Möjligt att rodnaden kan dämpas med smink men ICKE svullnaden.
Hahahaha
anledningen till min lättsamma inställning över detta är att jag är trött och semisovandes. Jag har avklarat mina två pass denna vecka, nu ska jag sova ett par timmar...sen möta upp uno nere på byn..och jonossi efter det.

Good night.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Haaaah! Jag får förklara att det bara är Tant Anna och ingen att vara rädd för. :p

2013-01-04 @ 09:53:00
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0