12/7-13

Nyss hemkommen från ett dygn ute på landet med Catlady-familia!
Mycket uppskattat av både mig och Jonossi.

Nu har vi varit och handlat mat.
Det är invation av kungsbacka bor denna helg. Inte mindre än 8 av Jonossis vänner befinner sig i vår närhet. Plus en " liten " L som kommer imorrn då hans mamma och pappa ska på konsert.
Vi får gäster till middagen. Men middagen blir inge avancerat. Taco!

Jag latar mig i soffan i skrivande stund. Slurkat i mig en kaffe.
Ont i fingret har jag också. Ringde till arbetsterapeuten men hon ville inte svara...måste kolla upp om det verkligen läker som det ska...känns inte så.

Allt för nu.
Have a nice weekend!

Kommentarer
Postat av: Catlady

Tack för att ni kom och assisterade! :D

2013-07-12 @ 19:34:20
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0