17/7-13

Fan jag har ingen kolla på dagarna längre.
Har inte jobbat på över en månad. Men på lördag är det dags!
Jag behöver inte vara sjukskriven anser arb.terapeuten.

Jag anser då att det kommer bli svårt då jag ej kan använda mig av fuck-you-fingret, ringringret och lillfingret.
Så det blir att traska ner till jobbet och kolla om det går att ändra mina arbetsuppgifter de två nätterna.

I övrigt under dagen:
Träffat Thünderpussy och Uno idag!!

Det är skoj att vara social. Faktiskt.

Imorgon ska jag träffa sid. Efter att jag och Uno vart i Täby.
Uno ska till en affär och jag ska vaccinera mig för nu har det fan gått en jävla månad sedan sist!
 
Nu ska jag ta min nötmix och sätta mig vid tv:n och njuta av BRA fotboll.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0